Producten
Van welke materiaal zijn kunstbloemen gemaakt?
> Onze kunstbloemen zijn gemaakt van materialen die uiteenlopen van polyester, zijde, polyethyleen, wax tot rubber. Grassen zoals Sprengheri, Eucalyptus en Anthurium zijn gemaakt van polyester deze zijn wat steviger daardoor.
Is het mogelijk een kaartje bij de bestelling te doen?
> Dat is mogelijk. U kunt bij opmerkingen uw wens voor een kaartje en bericht invullen. Wij voegen een kaartje toe aan de bestelling.
Kan ik de producten bekijken of hebben jullie een bezoekadres?
> Wij zijn enkel een webwinkel en hebben geen bezoekadres. Er is dus nog geen gelegenheid om de bloemen te bekijken. Voor vragen over onze producten, kan je ons altijd mailen.
Kan ik een boeket door jullie laten samenstellen?
> Stuur ons via mail of contactformulier de volgende informatie: gewenste hoogte/ hoogte van je vaas en welke stijl en kleur je wenst te hebben. Indien mogelijk één van onze boeketten te vermelden, wij weten dan in welk model je het boeket wil hebben.
Kan ik een cadeaubon bij jullie bestellen?
> Dat is mogelijk. Wij hebben e-vouchers die een unieke code bevat waarmee je kan shoppen in onze webshop. Deze kan je cadeau geven, stuur hiervoor ons een mail of vul ons contactformulier in.
De artikelen die ik wil bestellen zijn niet meer/ niet genoeg op voorraad
> Mail ons het artikelnummer (en het aantal), wij kijken dan of het artikel mogelijk onderweg is of op bestelling te leveren is. Dit geldt ook voor speciale gelegenheden waar een groot aantal nodig is.
Kan je kunstbloemen in een vaas met water zetten?
> Wij adviseren dit niet, er is ijzerdraad verwerkt in kunstbloemen, deze draad kan gaan roesten wanneer de bloemen in water gezet wordt.
Als alternatief bestaat uitharden met epoxyhars. Dit ziet eruit als echt water en een voordeel is dat de kunstbloemen in model blijven.
Zijn jullie boeketten/ kunstbloemen geïmpregneerd met certificaat?
> Onze kunstbloemen zijn niet standaard geïmpregneerd, maar kunnen eenvoudig worden geïmpregneerd. Voor meer informatie en advies neem contact met ons op.
Bestelling
Mijn boeket bestelling is een cadeau, kunnen jullie deze inpakken?
> Alle boeketten van The Bloomistic Company worden verpakt als cadeau.
Is het mogelijk mijn bestelling op te halen/ hebben jullie een bezoekadres?
> Het is helaas niet mogelijk om je bestelling op te halen. Wij hebben geen bezoekadres.
Ik wil mijn bestelling ophalen bij een ophaalpunt
> Dit kun je aangeven in je winkelwagen bij verzendmethode.
Kan mijn bestelling in de avond geleverd worden?
> Ja, dat is mogelijk tegen een meerprijs van € 1,55. Avondlevering kan je selecteren in het afrekenproces onder bezorgmoment, klik vervolgens op "Bezorgmomenten ophalen".
Mijn bestelling is geplaatst, waar kan ik de status van mijn bestelling zien?
> Zodra je bestelling is voltooid ontvang je een bestelbevestiging. Wij sturen een email waarneer uw bestelling is verzonden. U ontvangt van PostNL de track and trace code wanneer uw pakket is aangekomen in het sorteercentrum.
Betalen
Ik wil graag achteraf betalen alleen is deze optie er niet
> Het is momenteel niet mogelijk om achteraf te betalen. Onze excuses, zodra deze mogelijkheid beschikbaar is staat dit tussen de keuzemogelijkheden in betaalopties.
Is het mogelijk om op factuur te betalen?
> Dat is mogelijk. Kies als betaalmethode "Overboeking". Je kan het aankoopbedrag overmaken naar NL25 RABO 0333 3923 88 ten name van Kunstbloemenplus onder vermelding van uw orderkenmerk.
Als betaalmethode heb ik gekozen voor "Overboeking", wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
> Zodra we je betaling hebben ontvangen, gaan wij je bestelling verwerken. Doorgaans hebben wij de volgende werkdag uw betaling verwerkt.
Levering
Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket verzonden?
> Wij verzenden je pakket met PostNL.
Mijn bestelling is nog niet aangekomen na 1-2 werkdagen, maar ik heb al wel een track en trace mail ontvangen.
> Je bezorging is mogelijk vertraagd. Helaas hebben wij geen invloed op de levertijd. Heb je vragen over de bezorging dan kun je het beste contact opnemen met PostNL. Neem gratis telefonisch contact op via het telefoonnummer 088 – 22 55 555.
Retourneren
De artikelen die ik ontvangen heb zijn niet (helemaal) naar wenst (kreukels, niet juiste vorm)
> Kunstbloemen nemen vaak een bepaalde vorm aan als gevolg van transport en verpakken. Lees hier onze tips en tricks om dit te verhelpen.
Ik wil graag (een deel van) mijn bestelling retourneren, hoe doe ik dit?
> Het kan gebeuren dat je bestelling niet naar verwachting is. Meld voorafgaand per mail naar info@thebloomisticcompany.nl dat je afziet van de bestelling. Download hier het retourformulier met instructies voor het retourneren van je bestelling. Stuur deze mee bij je retourpakket.
Een aantal artikelen wil ik omruilen, is dit mogelijk?
> Dat is mogelijk. Stuur ons een mail met de artikelen die je wil omruilen met het artikelnummer van het artikel die je voor in de plaats wil. Download hier het retourformulier en geef aan dat je de artikelen wil omruilen. Let wel op de verzendkosten heen en terug zijn voor de koper.
Staat je vraag er niet tussen, mail ons gerust!